joi, 23 octombrie 2008

O oră extraordinară!

Cu toţii suntem de aceeaşi părere: "dezbaterea" din cadrul orei de limba şi literatura română ne-a binedispus şi aşteptăm cu nerabdare şi alte ore de genul acesta. Cu siguranţă am "prins puteri" pentru ora de după română: geografie. Da, geografie ... căci am fost ascultaţi la hartă. Cu alte cuvinte domnul profesor ne spunea o ţară, iar noi o arătam la hartă şi spuneam şi capitala corespunzătoare. Pare uşor ... dar de fapt nu este deloc. Felicitări celor care au fost azi ascultaţi şi au luat note bune; baftă celor "programaţi" pentru săptămână viitoare!

3 comentarii:

Andreea spunea...

Sunt de acord cu faptul că dezbaterea din cadrul orei de limba şi literatura română ne-a dat încredere în noi, aşa cum ai spus şi tu "am prins puteri". Felicitări celor ascultaţi la geografie şi mult succes celor care vor fi ascultaţi în ora următoare de geografie (dintre care fac parte şi eu)!

Adolescent_Club spunea...

Ha, ha ...
La română ... v-aţi antrenat pentru geografie!

Deea spunea...

hai mha k nu a fost asa de greu... doar am fost prima, geografia e frumoasa:)))=)))