sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Formulă completă



În primul rând, ne pare rău că nu am postat fotografiile la momentul potrivit. Cu toate acestea, iată-ne, în sfârşit, în formulă completă.

Mai mult decât atât, ţinem cu tot dinadinsul, să îi mulţumim doamnei profesoare de română, căci datorită dumneaei, acest blog există. Chiar dacă la început, ne-a fost greu să postăm (am mai menţionat lucrul acesta), acum am realizat că deţinem o gramadă de amintiri, care ne vor distra de fiecare dată când le vom privi.



5 comentarii:

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Da, da, da... foarte multe multumiri doamnei Manescu! Daca la inceput am fost reticenti in legatura cu un... blog, joia trecuta i-am simtit valoarea sentimentala.
Speram sa ne tot intalnim ani multi de acum inainte si sa radem de ce "freza" avea ala/aia, ce nas rosu avea Petruta cand au facut fetele un filmulet pentru Capra cu trei iezi(o sa-mi pape pachetelul maine), ce haiosi eram toti imbracati intr-o culoare, ce frumos au dansat fetele basarabeanca la ora de muzica(sau educatie muzicala?), ce ne-am distrat pe Capela la zapada, ce delicioasa si racoritoare a fost o inghetata pe o vreme calda, cat de mult ne schimbam in fiecare an fara sa realizam asta, ce concentrati eram in timpul tezei la romana, cate bomboane mancam de fiecare data cand e Sfantul Andrei(pacat ca asta se va mai intampla o singura data! :))) si exemple mai sunt multe. :D Multumesc pentru acest jurnal virtual, un loc al amintirilor din anii liceului.

Petra spunea...

Dany pregateste-te, maine iti mananc pachetelu:))

Luminita Manescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Luminita Manescu spunea...

Daaaniii, m-ai făcut să... lăcrimez! Sunt fericită că, până la urmă, aţi înţeles "importanţa" şi v-aţi lăsat "capacitaţi" de această activitate. Veţi înţelege şi mai bine peste... hăt... mulţi ani!
Având în vedere că mai am "niţel" până la pensie, îmi exprim... ultima dorinţă: să CONTINUAŢI acest blog şi blogurile personale! Numai aşa voi putea afla şi eu pe unde sunteţi, ce faceţi, câte burse aţi "prins", câţi copii aveţi (câţi nepoţi veţi avea, din păcate, nu voi mai putea afla...)

C M spunea...

Bineînţeles că vom continua să postăm pe blogul clasei, cât şi pe cel personal ...

Acum este o plăcere şi de aceea vă mulţumim!

În realitate, mulţumim pentru tot ce ne-aţi învăţat!