miercuri, 19 noiembrie 2008

Turneu de volei

Luni, 17 noiembrie, a început campionatul pe clase la volei. Grupele au fost următoarele:

Fete
Grupa 1:
A, D, E, F
Grupa 2:
B, C, G

Băieți:
Grupa 1:
A, B, C
Grupa 2:
D, E, F

Meciurile clasei noastre:
A-E(fete): meciul cu care a debutat turneul. O victorie grea pentru E, fetele noastre conducând în multe rânduri. În mare cel mai bun meci al turneului, în faza grupelor.
A-F(fete): un meci facil, o victorie ușoară în 2 seturi. Clasa noastra făcând în setul al doilea o demostrație de fortă, conducând cu un scor sec: 14-0.
A-D(fete): ultimul meci din grupe, o nouă victorie care a dus clasarea echipei pe locul 2 în grupă.
A-C(băieți): meci în care am cedat destul de ușor, din păcate, pentru că atmosfera creata a fost una excelentă. Personal, nu m-am așteptat la atâta suținere din partea celorlalte clase.
A-B(băieți): un meci care a adus o stare de nervozitate și înainte și după meci. B-ul a câștigat primul primul set, după care l-am furtificat destul de ușor pe al doilea. In cel de-al 3 set, din cauza pierderii calmului, am cedat mult prea ușor. Trebuie precizat ca am avut 2 schimbari la nivel de titulari, nevoit, unul din el înlocuit, iar celălalt neprezentat, lucru care a facut ca echipa sa aiba un mic handicap.

Finala mare(băieți): C - F.
Finala mare(fete): E-G (deși finala, in mod normal, trebuia să fie între echipa clasei noastre și cea de la E, dar ghinionul ne-a adus în aceași grupă).
Finala mica(fete): A-C
Finala mica(băieți): D-B

Toți băieții sper ca vor juca de acum volei, nu fotbal, și vom reuşi să progresăm astfel încât la finalul anului, la campionatul în aer liber sa facem o figură mult mai bună, căci putem.

Succes fetelor în finală! :)

Vom reveni cu rezultatele finalelor și sperăm și cu poze.



6 comentarii:

Petra spunea...

a fost o mare nedreptate dar na] asta e ... mergem inainte cu tupeu`:):D

Deea spunea...

:)) iti dai seama sa nu vi la meci pt a te duce la ore, asta e chiar nesimtire, dar dee mai exista si specimene de genu...

Deea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Deea spunea...

ati uitat sa scrieti k noi am luat locul 3.>:P

Adela spunea...

eu astept urmatorul campionat ;)

Deea spunea...

dap... cel din primavara... mai e putin:X.