vineri, 30 ianuarie 2009

Revelionul Întârziaţilor ...







Miercuri, 28 ianuarie 2009, a avut loc "Revelionul Întârziaţilor". A fost un eveniment căruia, i-am acordat importanţa cuvenită, în sensul că am încercat ca totul să fie cât mai plăcut. Întotdeauna începutul este greu şi spun asta pentru că nu totul a ieşit cum am plănuit ... Doar stiţi: întotdeauna este loc de mai bine. Să sperăm că următorul eveniment de acest gen (dacă va mai fi) să se desfăşoare într-un alt fel ... să fie mai puţin ... tensionant (dacă pot să-i spun aşa). Una peste alta, noi, spunem că nu a fost rău. Ne-am simţit bine sau cel puţin ... unii dintre noi şi cel mai important este să nu avem regrete ...
P.S Ne cerem scuze pentru calitatea primei poze! Am încercat prelucrarea ei în Photoshop ... dar a fost în zadar.

9 comentarii:

Petra spunea...

dc n`ai lasat originalul ? ma refer la prima poza :|

Adela spunea...

daa..chiar asa? se vedea mai bine...ma rog..mie mi`a placut revelionul asta..chiar m`am distrat.am dansat, am ras....si mi`as dori mai multe intalniri de genul asta,pacat ca acum nu se mai poate..

Grațiela spunea...

At least it marked the beginning of a new holiday... so no school for us then :)

R spunea...

A fost bine pt inceput...:)

Petra spunea...

da ai dreptate adela, si mie mi`a placut , mereu o sa existe nemultumuri dar a fost bine, desigur ar fi bine sa mai existe asemenea intalnire:)

Deea spunea...

totul a fost frumos, ok, se putea si mai bine, etc...

Deea spunea...

dar baieti in clasa asta nu sun nu?:))

C M spunea...

Dacă ai tu poze cu ei ... da-mi-le şi le pun!

Deea spunea...

:)) madalina ai inteles gresit mesajul me! era o aluzie la faptul ca nu au vrut sa faca nici o poza! nu ca ai fi tu "rasista" sau alte idei de genu' asta!

p.s. nici nu am stiut ca tu ai scris articolul.