joi, 19 februarie 2009

Încă o activitate interesantă din care ... băieţii au ieşit învingători!

Dacă semestrul trecut am avut de dramatizat: fetele, "Capra cu trei iezi" şi băieţii "Punguţa cu doi bani", ambele scrise de Ion Creangă, semestrul acesta am avut de-a face cu poeziile marelui poet Mihai Eminescu: "Odă (în metru antic)" şi "Rugăciune". Nu pot vorbi prea multe despre acţiunea din spate a băieţilor (recunosc că nouă, fetelor, ne-ar fi plăcut), însă pot spune că experienţa noastră a fost plină de peripeţii (pozele vă vor "spune" mai multe). Ne-am împărţit cu grijă personajele ce aveau să prindă viaţă a doua zi la ora de limba şi literatura română. Recunoaştem că băieţii s-au descurcat mai bine ca noi. Aşadar ... felicitări ... tuturor!





3 comentarii:

Petra spunea...

Felicitari baietilor pentru ca au reusit sa se "miste" mai rapid decat noi( fetele), noi am avut mai multa grija la decor si am neglijat oarecum textul care era foarte important. Dar nicio problema ne luam noi revansa:D sper ca o sa avem ocazia sa o facem, a fost o experienta care mi-a placut, la fel ca orice experienta care presupune lucrul in echipa si asteptam noi idei de proiecte:).

Deea spunea...

Deci chiar imi pare rău că am neglijat textul, dacă ştiam că va ieşi aşa, îl împărţeam în aşa fel în cât să fie uşor pt. cei ce spuneau... în fine data viitoare, o altă şansă! Aaa da... şi felicitări băieţilor!

Luminita Manescu spunea...

Felcitări pentru dramatizări!
Postaţi imagini şi de la celelalte două!